Flip-flop: Obama wijzigt mogelijk Irak standpunt

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Jul 8 14:39:40 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/7/5, Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> te
>
>  Natuurlijk. ieder moet kunnen zeggen wat hij wil.

Mooi. :)

> Maar het stelselmatuig
> negatief beschrijven van dingen die niet negatief zijn vind ik niet lekker.

Hier staat (m.i) niets, Hein !! Ik kan er niets mee. De (beide)
term(en) ´negatief´ kan/kunnen weg. Je duidt het ook niet !!

Dan volgt: "het stelselmatuig beschrijven van dingen die zijn vind ik
lekker" :) De woorden ´niet´ konden immers ook weg want gerelateerd
aan het nietszeggende ´negatief´.

> Mag hij doen hoor, maar ik vind dat niet prettig.

Dat kan. Maar waarom dan?

> Zoals het beledigen van
> Yion en Yang, het oersymbool van de Chinese filofofie en spiritualiteit (Lat
> Tse).

Daar heeft ie (m.i) niet veel mee. Maar, wat is daar mis mee?

> Jinkjangen schijnt iets héél slechts te zijn, volgens Marc.

Is een term die hij (m.i) gebruikt voor wat vergelijkbaar is met
´balletje balletje´. Je weet dat je wordt genaaid, alleen, je niet
precies hoe, maar het werkt wel.

> Wat is er slecht aan? Dat zegt hij niet.

Tuurlijk wel. Je zegt/geeft m.i niet aan wat je tegen het gebruik hebt
van deze term en waarom.

>  En hij bewijst geensins dat Vrijmetselaars duiververeerders zijn

Dat is wat hij probeert aan te tonen. Niks mis mee. We zouden leren
van onze (eigen) geschiedenis(en), blijkens? Waardoor wordt die
bepaald? Door wie? etc ...

> en genieten van andermans pijn.

... is dan ook niet uit te sluiten !! In elke geval is voor veel leed
- veroorzaakt - weinig aandacht.

Zie jeugd en jongeren beleid en de rol bv. van de overheid zelf tov.
de jeugd en jongeren? Is veel overheids ´beleid´ niet per definitie
contra productief?

> Dat zijn aannames, steeds opnieuw.

Daarin is hij dan toch niet alleen, Hein?

> Hij husselt vana les bij elkaar in een grote soeppan

... neem jij (m.i) aan ... (ook aan het yinyangen geslagen -lees:
balletje, balletje, Hein?) ;)

> en serveert die soep als iets héél giftigs.

... en, nergens blijkt dat je hem begrepen hebt, Hein.

> Ik vind dat incorrect, onzorgvuldig en onnodig grievend.

Blijkens? Of, toon het eens aan, Hein?
Aannames?

Henk Elegeert