Flip-flop: Obama wijzigt mogelijk Irak standpunt

Tue Jul 8 05:18:27 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens mij was de nationale ombudsman er met jou allang uit!

Tot hij door Balkenende cs. en 't 2e kamertje incl. Pechtold werd uitgekotst
omdat zijn op feiten gebaseerde conclusies over de verhufterigende overheid
enkele maanden geleden tegen het zere been van de verantwoordelijken was
en de burgers dus voortaan niet meer zo zouden moeten mogen zeuren.

Fritz van Rikxoort