Nekschot onthalst

Sat Jul 5 19:23:59 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5-jul-2008, at 15:52, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> [...]
> over hetzelfde, helaas: de Jonge Democraten zijn zo diep gezonken
> dat ze
> zitten te yinyangen met de executie tijdens de Franse revolutie door
> Vrijmetselaars...
>
> De 'voornaam' van meneer Nekschot luidt 'Gregorius'. Dat refereert dus
> naar de 'nieuwe kalender' van Paus Gregorius die door Franse
> revolutio-
> nairen werd *afgeschaft*. Kennelijk moet deze paus geguillotineerd
> worden
> (komt de Juliaanse kalender, de Maconieke kalender, weer terug of

De naam Gregorius in het pseudoniem verwijst naar Paus Gregorius IX,
die de pauselijke Inquisitie instelde. Nekschot verwijst naar het
nekschot, een methode die "door fascisten en communisten gebruikt
werd om zich te ontdoen van hun tegenstanders."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregorius_Nekschot

Kortom; ook hier zwam je weer uit je nek.

> Inmiddels kijk ik alweer verder...

Je doet maar.

Erik vdMb