Flip-flop: Obama wijzigt mogelijk Irak standpunt

Sat Jul 5 01:22:20 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zou zeggen dat Obama onecht was,
toen hij stemmen won van Hillary
door links dogmatisch zijn te spelen
en haar juist verweet omgekeerd D66-realistisch en pragmatisch
te zijn geweest en gebleven in haar politieke praktijk.

Als voorverkiezingstemmer op Obama zou ik me belazerd voelen
nu Obama ombuigt tot een Hillary, na zijn nominatie
door zijn krappe en deels onechte winst over haar
(staten waar zij had gewonnen telden uiteindelijke maar half mee),
nota bene door stemmen gewonnen door zijn kritiek op haar
die nu voor hem geen reden is niet om te buigen tot haar houding.

Fritz van Rikxoort