diep gezonken

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Jul 4 23:08:28 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

dat op deze manier een andere werkelijkheid gecreerd kan worden is vrij logisch. Perception is realty.
Dat er een dialektiek van het denken bestaat is ook logisch. Dat zekere zaken met moedwil op een beplaalde manier voorgesteld is ook mogelijk. Om verbanden te leggen tussen de man die een verkeerbord ontwerpt en zijn gedachten daarover, en een katholieke priester en zijn opinie is mogelijk maar nooit aantoonbaar. Zonder in jouw gedachten wereld te treden blijft het een eenzijdige "conversatie" gebaseerd op suppositions. Verbanden voor jou klaar als een klontje kunnen een heel eenvoudige verklaring hebben. Zoals jouw onderstaand boek voor beeld en het terugvinden in een ander boek bewijst. Het is allemaal connected.

HOWEVER deze gedachten spinsels horen hier niet thuis het is een politiek forum.

Net zo min als de theorie dat alles is voorbestemd is. Laat het aan Amanda zij verdiend haar brood ermee :)!!!

dirkie in haast!