diep gezonken

Fri Jul 4 18:20:21 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Iedereen is vrij te schrijven en lezen wat hij wil. (...) Kortom schrijf
>zoveel je wil over paars en geel en laat anderen zich storen als ze dat
>zo graag willen.

 Fritz, merci voor de support...  :-)

 Kijk, aan de ene kant weet ik dat het de bedoeling is dat mensen het niet
 zien. Ik zag het zelf ook niet dus ik begrijp dat best. Mijn ogen gingen
 open toen er honderden kankerpatienten aan de Universiteit van Maastricht
 werden vermoord met aardappelmeel en toen een vriend van mij gek dreigde
 te worden van het slikken van frituurolie op gezag van psychiaters van
 het Amsterdamse AMC. Al deze kwakzalvers bleken Vrijmetselaar te zijn.

 Ik heb hier contact over met de Vereniging tegen de Kwakzalverij - die
 kent uiteraard dit soort constructies - ze heeft een van die omega-3
 gekken, ene Michael Maes, destijds hoogleraar psychiatrie in Maastricht,
 inmiddels aan de hoogste galg opgehangen.

 Pas daarna zag ik dat dezelfde dingen alle rampen in D66 verklaarden.

 Ik begrijp best dat mensen niet meteen geloven dat deze wereld wel eens
 compleet fake kan zijn. Alleen al omdat ik zeg dat zij niet van zichzelf
 weten wat ze denken. Dat ik beter weet wat er zich in hun kersepit af-
 speelt dan ze dat zelf doen.

 Maar aan de andere kant schrijf ik precies op wat er aan de hand is.
 Wie het verborgene wil zien, hoeft alleen maar datgene te controleren dat
 ik opschrijf. Want fouten heb ik nog niet gemaakt - ik ben alleen niet
 altijd even compleet geweest maar dat is echt alles.

 Ik moet er aan de andere kant ook een beetje van uitgaan dat sommige
 critici louter kritiek leveren omdat ze *allang weten* waar ik het over
 heb, dat hun kritiek louter voortkomt uit de wens dat het verborgene ook
 verborgen blijve. Dat ik iets doe dat niet mag (als ik zelf Vrijmetselaar
 zou zijn, liep ik thans gerede kans om vermoord te worden).

 Als men het eenmaal begint te zien, dan is het echt heel gemakkelijk. Ik
 begrijp onmiddellijk waarom die malle Rutte juist vandaag z'n bunker met
 neo-nazi prullaria met Wilders opent. Het is zo doorzichtig als wat
 allemaal als men de astrologie achter deze gekte eenmaal doorheeft.
 Toeval wil dat ik alles van kalenders weet omdat ik astrometrische pro-
 gramma's heb geschreven voor wetenschappelijk onderzoek.
 Ik zie onmiddellijk waar die twee dagen verschil vandaan komen, ik had
 maandag instantaan door wat voor vreselijke dingen de Jonge Democraten
 nu weer aan het uitspoken waren. Ik heb inmiddels zoveel geheime codes
 gekraakt, dat ik zoiets triviaals meteen doorheb...  :-(

 De Jonge Democraten horen uiteraard uit D66 gegooid te worden. Laten ze
 de NSB maar heroprichten en pleiten voor het vergassen van Moslims.

 Want dat is uiteraard hun verborgen agenda.