Flip-flop: Obama wijzigt mogelijk Irak standpunt

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Jul 4 17:38:30 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je zit er vreselijk naast Fritz. Hillary is iemand zonder echte
principes. Het gaat haar primair om de macht. Ze heeft zich de
afgelopen 8 jaar mee laten slepen in het Amerikaanse politieke
machtsspelletje en dat heeft haar opgebroken toen Obama die pre-Obama
werkelijkheid onverwachts bleek te kunnen doorbreken. Ze trekt haar
haren nu uit haar hoofd....

Groeten,
Mark Giebels