diep gezonken

Fri Jul 4 09:40:08 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dirkie <geensloof at YAHOO.COM>,
>De nonsens die momenteel de lijst wordt opgegooid door Marc is
>onbegrijpelijk.

 O, m'n hemel daar gaan we weer - ik heb het over de onbegrijpelijke zaken
 van *anderen*. Ik probeer daar een vinger achter te krijgen en de goede
 vragen te stellen. Critici stellen steeds dat ik hier zelf in geloof.
 Neen, natuurlijk geloof ik hier niet in - ik wijs het juist af. Maar ik
 wil wel weten *wat* ik afwijs.

 Nu weer zo'n idiote 'vrijdenkersruimte'... wat gaat er toch in die koppen
 om ? Hoeveel gekker gaat het nog worden ?

 In de jaren zestig draaide het om ontzuiling, diversiteit en thans om
 verzuiling en uniformiteit, toen was het wat links en nu rechts, toen
 kwamen verandering van onderaf en waren progresief nu komen ze van bovenaf
 en zijn ze aartsconservatief, toen sprak het voor zich dat men nogal tegen
 de jaren 1940-1945 was en nu heeft men daar weer iets moois mee omdat de
 Moslims de Joden van toen zijn.

 Ik sta uiteraard aan de kant van de jaren zestig.

 Marc Fluks, Amsterdam