diep gezonken

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Jul 3 22:45:18 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Polletiek gesproken ben ik het niet dikwijls met je eens..
However in dit geval ben ik het volledig met je eens.
De nonsens die momenteel de lijst wordt opgegooid door Marc is onbegrijpelijk. Hij zou de lijst moeten gaan beheren?
Als je dit soort dingen wil bespreken begin of join een lijst speciaal voor metaphysica en leef je uit.
Tussen deze idioterie en het Antid Oto gebeuren zou het doel wel eens kunnen zijn om de lijst op te blazen...Ze zijn in ieder geval goed op weg!
En het gaat maar door. Terwijl de wereld implodes hebben ze het over a bottle of Egyptian nightfall met een gele band...
Als deze lijst met moedwil vernietigd zou moeten worden hadden ze geen beter pair kunnen pikken dan die 2 en dan voor de goede order Hein en zijn nemesis die hier goed werk zou kunnen verrichten in zijn hubris.
To put it bluntly: This pisses me off

dirkie