Rookverbod

Thu Jul 3 00:42:12 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Auto's zijn ook hinderlijk voor fietsers.
Daarom hebben fietsers gelobbyed voor ook fietspaden.

Niet-rokers, hoewel een meerderheid, zijn te beroerd,
om naast rokers-horeca zelf eens iets te organiseren.

Waren fietsers in de meerderheid en net zo belabberd
dan was het autorijden al verboden en de snelwegen fietspaden.

Fritz van Rikxoort