Rookverbod

Tue Jul 1 07:37:04 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er zijn belangrijker zaken, Mark,

Dan roken verbieden in ALLE lokaties
waar met normale regelgeving keuzemogelijkheden blijven.

Wat dacht je van de straat, de woonwijk,
het fijnstof, de dieseldampen, de kerosine.
Of zeggen we straks net als over roken: we wisten het niet?

Ik herhaal: het is makkelijk een minderheid
overal te vervolgen en te verbieden ook wat geen overlast geeft.
Het zou zin hebben bijvoorbeeld echte luchtvervuiling in te dammen.

Fritz van Rikxoort