Mr gates and the Nato

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Jan 19 11:45:35 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja Henk je hebt gelijk. Hollanders kunnen dat niet. De deelname van
holland bewijst enkel de ethische corruptie van de Hollandse politieke
leiding. Met de PVDA voorop. Die veranderd van mening of commitment van
dag op dag. Die zijn echt van het laagste politieke allooi. De
bureaucratische Hollandse politici weten wel wat er echt aan de hand
is, maar, en daar is D66 volledig medeschuldig aan, het zijn
baantjesjagers.
En daar weten de amerikanen alles van EN weg mee hun credo:
"My way or the Highway"
Ik verg geen oordeel stel slechts vast. Reality is a bitch

Het lijkt dikwijls dat een stelletje graaiende amateurs, en carriere
ambtenaren de dienst uitmaken. Democratie? La me nie lache.

Het is hier niet beter, slechts anders vanwege de schaal, en politieke
diversiteit van de bevolking.
Alle 3 democratische candidaten zweren dat ze binnen 1 jaar uit Irak
zijn. De kans op een republikeinse president is deze keer errug klein.
Dus maar hopen dat het beter wordt..
Schopenhauer zei: Het wordt nog veel erger, en dat was 150+ jaar
geleden kan je nagaan :))

nou zo kan ie wel weer
dirk

http://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-fg-usafghan16jan16,1,163569.story?ctrack=1&cset=true