De Graaf tegen burgemeestersreferendum

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Jan 18 13:47:42 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjonge jonge, met een dergelijke attitude heb je ook geen "vijanden"
meer nodig, wel .... !!!

De ´geloofwaardigheid, maar nog meer de waarachtigheid dat je ´de
afspraken´ met kiezer ook werkelijk na zult komen ... enfin,  het
wordt aldus allengs helder waarom D66 maar geen aanwas geniet.

Zijn optreden was al bedenkelijk, maar de lafhartigheid om de
´strijdt´ die daarvoor ongetwijfeld nodig is zelf ook aan te gaan, op
een dergelijke wijze te etaleren, ...??

Zegt dat veel, zo niet alles over de D66?

Henk Elegeert

Op 18-01-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven: