Stalk-alarm: Aangifte vanwege Irak

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jan 15 22:57:03 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De man kan af en toe doorslaan, klopt. Ik heb hem een paar keer ontmoet.
Maar de man is intelligent en gevoelig, en verdraagt het niet dat iemand
als Jan Peter vanuit zijn ambtsmacht een hele natie een oorlog
ingesleept heeft. Een oorlog die zich kenmerkt door leugens,
vervalsingen, chantage, volkerenmoord, schending van rechten, kapotmaken
van mensen die zich ertegen verzetten, martelen van politieke
gevangenen, ontmen van mensenrechten etc etc.. De Kreek heeft het
helemaal gehad en het kán zijn, ik zeg het kán zijn, dat hij zich nu op
het randje van stalken begeeft. Overigens zie ik er geen kwaad in als
hij op een website ongeremd zijn mening uit, ik heb begrepen dat
vrijheid van meningsuiting ook het recht te beledigen inhoudt.