kankerbehandeling met oer-energie/kosmische energie, christus-energie, en goddelijke gidsen . . .

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jan 14 14:56:59 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 14-01-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:

>  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> forwarde,
>
>  Ja, daar refereerde ik vorige week inderdaad aan. De horror story staat het
>  best op,
>     http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?articleID=GJI1MH495
>     http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GTA1MH4C1
>     http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GTA1MH4C7
>     http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GTA1MH4CB

Jeetje, .... verbazingwekkend niet? ;)

http://www.bndestem.nl/roosendaal/2298737/Zelf-ook-verbaasd-over-resultaten.ece
"
Als mensen hier op de bank gaan liggen, doet de kosmos zelf zijn werk.
Ik weet niet hóe het werkt, maar ik weet wel dát het werkt want veel
mensen stappen hier met minder pijn en meer energie de deur uit. Daar
zijn we zelf ook verbaasd over.
"

Nou ? ... ;)  Zou er een acculader onder de bank staan? Je weet het
niet, je weet het niet !! :)

Als je het gebouw alleen zelf al ziet  ...
http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/00619/magdalena_619911b.jpg
... of denk je dat het plaatje gemanipuleerd is? ;)

En, ".... begrijpt er niks van dat de Inspectie voor de
Gezondheidszorg aangifte tegen haar en haar collega dr. Patrick van
Eeghem heeft gedaan. "Er gebeuren hier juist prachtige dingen."",
niet? ;)

Er staan daar nog meer links ....
Een van de reacties: "Komt deze mop niet uit de bundel "De leukste
grappen uit 1867"?
;)

Maar goed terug naar de ernst: Zo hebben we ook zogenaamde
´professionals´ in het welzijnswerk, hoor, en waar geen vinger op te
leggen valt. Krijgen bergen aan subsidies zonder ook maar een spoor
van enig resultaat van hun zgn inspanningen. En, zijn -vervolgens- ook
nergens verantwoordelijk voor te houden, en kunnen derhalve hun gang
gaan. Zo ook als het om jeugd en jongeren gaat.

Kwakzalverende (lokale) overheden dekken hun wandaden af, en spinnen
op die manier zelf garen bij zo´n instituut dat smerige zaakjes voor
hen opknapt, onder het mom van ´professionaliteit´ !!

Lijkt me een ´kankergezwel´ dat nodig ´genezing´ behoeft ....

Henk Elegeert