Beveiliging voor wethouder Venray

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Jan 13 15:24:03 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Ik eerder,
>
>  Antid,
>
>  ...kennelijk. Maar raar is het wel. De STER heeft toch fatsoens-codes ?
>  Waarom zeggen die dieren-activisten niet wat hen beweegt - maar vallen
>  ze in STER-zendtijd een koekjesfabrikant (Lu) aan ? Dit is *gestoord*
>  gedrag en de STER had hier nooit aan moeten meewerken.
>
>  Als de STER de spot geweigerd zou hebben, hadden de dieren-activisten
>  dan soms de STER belaagd ? Ik vrees ergens van wel...

Ik heb de spot nooit gehoord, dus even opgezocht waar het nou over gaat.
Wakker Dier is tegen legbatterijen, en Lu maakt daar gebruik van. Is er
iets op tegen dat Wakker Dier fabrikanten en consumenten daarop wijst?
Dit valt binnen de fatsoensnormen IMHO.
Verkade is inmiddels van mening veranderd:
http://www.wakkerdier.nl/persbericht/380/Verkade_gaat_razendsnel_scharrelkoekjes_bakken_na_protest/