Beveiliging voor wethouder Venray

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jan 10 18:33:33 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt, denk ik, gelijk, Hein.

http://www.l1.nl/L1NWS/_rp_links4_firstElementId/1_2002401/_rp_links4_hasclickpage/1_1013/_pid/links4
"
Geen persoonlijke beveiliging Venrayse wethouder
Wethouder Lei Heldens Venray

Wethouder Lei Heldens van de gemeente Venray heeft geen persoonlijke
beveiliging. Tenminste dat is niet door Den Haag geregeld. Dat zegt
minister Ter Horst van Binnenlandse zaken. Heldens verklaarde dinsdag
zelf wel nog dat er extra beveiligingsmaatregelen getroffen waren. De
gemeente Venray geeft geen commentaar over de situatie van de
wethouder.

De Venrayse wethouder kreeg diverse dreigementen van dierenactivisten.
Die protesteren tegen de komst van de laboratoriumcampus Science Link
aan de A73.
"

De inhoud van de dreigementen, daar gaat het om ...
Of zijn wij (de) slaafjes ....

Henk Elegeert

Op 10-01-08 heeft Hein van Meeteren<heinwvm at chello.nl> het volgende geschreven: