Wilders ter dood veroordeeld

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Feb 29 14:23:46 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/2/28, Antid Oto <aorta at home.nl>:
> Henk Elegeert wrote:
>  > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>  >
>  > 2008/2/27, Antid Oto <aorta at home.nl>:
>  >
>  >> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>  >>
>  >> Wat is eigenlijk een fatwa? Als je geboren wordt heb je al bij voorbaat
>  >>  een fatwa meegekregen, dus eigenlijk is het zinloos zo'n fatwa nog eens
>  >>  expliciet uit te spreken. Beide kanten Wilders vs de moslims geloven er
>  >>  blijkbaar in, en ja, is dus een soort sport in doodsverwensingen.
> [...]

Inderdaad, Antid. Het betreft hier slechts een persoon.

Het viel ook Wim de Bie op. (zag ik toevallig)
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp
"
dinsdag 26 februari 2008 21:25  verstuur

Xenofobe onruststokers

'...mooier dan een latex duikpak...'

Vanavond was op Nederland Twee een tien minuten durende reportage in
een Nieuwsrubriek van de Publieke Omroep te zien over de boerkini.
Netwerk 'onderzocht' het grootste non-issue van dit moment. Mag een
moslima een boerkini dragen in de Nederlandse zwembaden?

Netwerk testte zesendertig (!) zwembaden. Een medewerkster vroeg aan
de kassa of ze in zo'n lichaamsbedekkend badpak met capuchon (ziet er
mooier uit dan een latex duikpak) het water in mocht.

Geen van de kassadames had ooit eerder een boerkini gezien.
In Nederland is één (1) vrouw in één (1) zwembad geweigerd (maar het
is daar nu weer toegestaan).
En van dit niet-bestaande, volstrekte onzinprobleem gaan we zo'n ophef maken?
Ja, in Netwerk, verzorgd door de EO.

Stelletje xenofobe onruststokers!

En daar was VVD-Kamerlid Kamp ook weer van de partij. Hij droeg een
fraai statementje neo-liberalisme bij. Nee, wij zijn hier in Nederland
gewend fris en vrolijk met elkaar te zwemmen in leuke badpakken. Dit
gewaad kon niet door de beugel. Moest VERBODEN worden. Henk Kamp is
een xenofobe onruststoker.

Op Nederland Drie was tegelijkertijd de EO bezig jonge meisjes te
ronselen voor hun 40-daagse seksloze viespeukerij.

Er komt een dag dat de EO op drie publieke netten tegelijk uitzendt.
Dat is pas echt een probleem: een overdosis bedillerigheid en een
bedreiging van de geestelijke volksgezondheid.

(Je gaat me toch niet vertellen dat die ene boerkinidragende vrouw
vanavond bij Pauw en Witteman zit, hè?)
"

Die ´40-daagse seksloze viespeukerij´ vind ik een ernstige vorm van
taboeloze massale pedofielie. Onder het mom van morale/ethische
bedilzuht van een bende christenen worden onze kinderen in hun
sexualiteitsbeleving en plein publiek uitgebuit door de EO.

Ronduit schandalig !!!

Henk Elegeert