Neolibs brutaal

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu Feb 28 19:47:21 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kameraadski van Meeteren, politicus zijn is geen "echt" beroep, you know
that. De meeste kamerleden zijn dokter, advocaat, boer, worstendraaier,
acteur, etc .. een geaccrediteerd beroep waarvoor je een diploma nodig hebt.
Trotsky was voornamelijk een journalist en schrijver van beroep.
Politieke partijen zijn eigenlijk niets minder dan hobbyclubs die hun
beroepsgroepen en klasse vertegenwoordigen. Dus als je D66 als hobbyclub
bestempeld dan is dat correct, eens.