Wilders ter dood veroordeeld

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Feb 28 12:44:44 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk, ik ben mede-oprichter van openheid Over Irak
(www.openheidoverirak.nu): dus als er iémand is die Balknnende en zijn
trawanten ter verantwoording wil laten roepen ben ik dat wel. En voor de
rest moet je je niet zo opwinden over iemand die donders goed weet dat
als je de Qu'oran of de Profeet met opzet beledigt er reacties komen.
Wilders zoekt gewoon mot met zijn vijand, de islam, en die mot heeft hij
nu gekregen. Zelfs Pakistan, bondgenoot van de VS, sluit youtube af.
Dank meneer Wilders. Of ligt het wéér aan die gemene Moslims?
Daarbij vind ik je verontwaardiging nogal selectief. Natuurlijk, een
fatwa is een onding, maar dat geldt ook voor mensen met injectienaalden
doodmaken (USA), naar gaskamers sturen (Duitsland en USA), aan de galg
ophangen (USA en huidge machtehebbers sin Irak), omsingelen en zonder
vorm van proces doodschieten (USA tegen de zonen van Saddam), dorpen
uitroeien in Indië (Politionele acties, Nederland), en ... moet ik
doorgaan?
Of vind jij een fatwa méér schandalig dan andere schandalige dingen
omdat het van die achterlijke Moslims komt?
Over kromme redeneringen gesproken.