Wilders ter dood veroordeeld

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Feb 28 10:42:31 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Antid Oto <aorta at home.nl> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Vrijheid van meningsuiting is niet het probleem. Politici worden, omdat
> ze in de spotlight staan, veel te serieus genomen bij hun
> nevenactiviteiten zoals films maken etc, etc, etc.
>
> Antid, die de hernieuwde belastingaangifte een fatwa toewenst.

Vandaag ben ik het een keertje met je eens, oude Trotskyfanaat. Fatwa voor de belastingsdienst, prima, en voor Balkenende wegens oorlogsmisdaden (of vergoelijken ervan). Dat worden heel wat kromzwaarden!
En inderdaad, omdat je een paar keer ministers hebt mogen uitschelden vanaf de 2ekamerkansel ben je niet ineens Theo van Gogh of Oliver Stone.