Wilders ter dood veroordeeld

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Feb 27 18:59:24 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja. zo'n fatwa is schandalig. Een land binnenvallen en 500.000
onsschuldige burgers binnenvallen is ook schandalig. Moslims in elkaar
rammen omdat ze er eng uitzien is ook schandalig. Iemand verbieden met
een hoofddoekje om naar een zwembad te komen is ook schandalig. het is
één groot schandaal. Dus Wilders is onderdeel van dat schandaal.
Enne....ik geloof écht dat Wilders stilletjes zit te genieten van die
fatwa. Hij zoekt de confrontatie op, en hij krijgt hem. Bij de
koranbrigade heet dat fatwa. Volgens mij is het een soort sport.