meervrijheid? (Re: brutale neolibs)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Feb 23 22:15:34 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Koen Berghuis, en Rechts gedachtengoed?

Heb net alle links afgesloten, maar lees hun (meervrijheid)
doelstellingen, wat ze vinden etc. er maar eens op na. Bovendien, ze
'geloven'  ...  !!! Maar e.e.a. getuigd van een verschrikkelijke
geestelijke armoede, onvoorstelbaar.

Noem (som) mij de verschillen met (extreem?) Rechts maar .... ;)

Henk Elegeert

Op 23-02-08 heeft Antid Oto<aorta at home.nl> het volgende geschreven: