Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Feb 18 15:43:48 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Bovendien, in een (ook door D66 gewenste) 24uurs economie kun je
onmogelijk voorbij gaan aan belangen die als gevolg daarvan ontstaan.

De wereld indelen naar hoe laat de Friesche Bonte Koe (s´morgens)
gemolken moet worden is daarvan dan geen spekend voorbeeld. :)

Even terzijde, maar in het verlengde van opvoedingsbettutelzucht:
Maar ja, sinds we als volwaardige pedofielen meekijken naar het
sexuele leven van onze pubers, zet dat de deur open naar allerlei
verdere - schadelijk voor de opvoeding - bevoogding, het liefst
wettelijk bepaald, toch?! Hoeft niemand nog ergens verantwoording voor
af te leggen, want immers wettelijk geregeld. En vindt je dat daar een
taak ligt voor (´t) Justitie(ele apparaat) mbt die opvoeding?

Vrije sluitingstijden geeft daarnaast horeca ondernemers de
mogelijkheid de hele (24uurs) markt te bedienen.

Henk Elegeert

Op 18-02-08 heeft w.t. jouwstra<tjouwstra at wxs.nl> het volgende geschreven: