Terras-democratie bereikt nieuw dieptepunt

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Feb 17 10:56:39 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-A, ik was er toevallig bij toen de JD bij Boris steun voor dit
initiatief vroegen (bijeenkomst JD reunistenvereniging).

De passers op de t-shirts, gele driehoeken op tafel en kaarsen die
regelmatig door die duivelsaanbidders werden verduisterd... :-)

Nee, Marc-A, jij slaat hier de plank flink mis, want die twee Friese
vrouwen hebben geen handtekeningen ingezameld om de horecaondernemers
en/of bezoekers te beinvloeden, nee, ze gaan voor een burgerinitiatief
om het kabinet te laten bepalen dat alle horeca om 2 AM de deuren
*moeten* sluiten. Dat de JD hier tegen is en daarom een
tegen-burgerinitiatief voor vrije sluitingstijden start steun ik
uiteraard volledig. Gelukkig zijn er nog een paar vrije geesten die
niet voor elk zelfverzonnen probleem gaan smeken bij vadertje staat om
een oplossing.

Groeten,
Mark