Ook Obama is 'Klaar voor de klim'

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Feb 13 13:39:09 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 13-02-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:
>  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>
>  * Deze video komt getuige het inzetje van http://www.belowboston.com =
>   http://www.soapblox.net/belowboston/
>   Volgens whois is de eigenaar van dit domein *geheim*.
>
>  * Op deze website staat een plaatje van een vuurtoren,
>      http://www.bowes3.com/image/Little1.gif
>   volgen whois is dit domein van John Bowes <bowes3 at yahoo.com> uit
>   Marshfield, Massachusetts - en dat is ook de naam die staat bij
>   YouTube. Zie ook,
>      http://www.boston.com/news/local/massachusetts/articles/2008/01/03/bloggers_are_political_players/

Zou onderdeel kunnen zijn van een ´beweging´ zo´n  inzet, maar de
beweging zelve? Ik zie ´em niet.

>  * De vuurtoren is een symbool van de Vrijmetselarij. Ik neem aan dat de
>   toren voor Sirius staat, maar heb dit eerlijk gezegd nog niet nagetrok-
>   ken.
>
>  Er is kennelijk heel wat mis met mensen die 'progressief' zeggen te zijn.

Die storten zich bij gebrek aan beter in ´hoop´ en andere symboliek ?
;) In elke geval,  gezien het geringe aantal kandidaten leveren ze
alles in en blijft slechts de laatste optie open, nl. voor wie is er
de sympathie, en dat moet dan de verandering teweeg brengen!?!

Dacht het niet ....

Henk Elegeert