Ook Obama is 'Klaar voor de klim'

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Feb 13 11:16:46 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 13-02-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Volgens het Radio 1 Journaal van vanmorgen, luidt de leuze van Obama,
>   Fired up, ready to go !
> Zie,
>   http://www.youtube.com/watch?v=SHfbKTiUH8U
> Het Radio 1 Journaal gaf hiervan als Nederlandse vertaling,
>   Klaar om te vlammen

The story behind Fired Up! Ready To Go! The Obama Campaign.
http://www.youtube.com/watch?v=A4GQ5rGsk1A

> Oftewel: 'Klaar voor de klim'.

Mijn vriendin vanmorgen naar het nieuws kijkend, oh leuk, alweer
gewonnen, tot ze hem hoorde. "Als je goed naar hem luistert, .... er
zit niet echt veel in"!!

> Voeg daarbij dat Sirius-gedoe waarvan ik gisteren gewag maakte - en Obama
> is door de mand gevallen...

Obama viel op Super Tuesday al door de mand ....
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5778

± 45:15

"We do not need the final results to know: Our time has come, our
movement is real and change is coming to Amerika", en dan weet je dan
ie uit zijn nek zit te lullen.

Amerikanen die willen veranderen?!! Vergeet het, en die ´movement´
bestaat niet eens.

USA, USA, USA, USA ...

Maar zegt niets inhoudelijks .... lose beloftes, verder niets.

Henk Elegeert