Obama over Pakistan

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Feb 13 01:16:40 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gelukig hebben we in deze groep AntidOto om ons recht te trekken. Om ons, als het ware, de juiste informatie te geven.
  Huckabee, en McCain danken je, of is er werkelijk geen redden aan het rabiate anti Amerika gevoel?
  Effe gauw..

  Feit: het merendeel van het losvaste el qaida houdt zich op in Afghanistan/Pakistan in de wat minder begaanbare gebieden.

  Feit: De westerse wereld wordt hostage gehouden door Al qaida et al.
  Feit: mijn persoonlijke vrijheid is en wordt ernstig aangetast door het gelazer! Elke overheid ziet zijn kans schoon hun burgers aan banden te leggen onder het motto we moeten je beschermen tegen DE Terroristen

  Feit: 3000 people died in de 9/11 aanval
  Feit: Amerika invaded Irak onrechtmatig
  Feit: Amerika heeft waarschijnlijk 100x dat aantal burgers in Irak gedood.
  Feit: Obama/Hillary willen zo spoedig mogelijk uit Irak, en al helemaal niet naar Iran.

  Feit: Als er voldoende bewijzen zijn gaat de beuk erin voor Al qaida, en de Taliban in Afghanistan.
  Feit: McCain wil in Irak blijven "desnoods 100 jaar", en getuige zijn ondersteuning van Bush in de laatste 8 jaar wordt het een continuation van ellende..

  You do the math!

  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Obama en zijn volgelingen nemen gewoon klakkeloos de mainstream
propaganda over de whereabouts en organisatiegraad van de 'al Qaeda'
groep. Het is voor een amerikaan immers makkelijker om met een smartbom
in één klap de hele 'organisatie' weg te vagen. Zie het resultaat van
Clintons precisie bombardementen in Sudan en Afghanistan in 1998. Het
bombarderen van de farmaceutische fabriek al-Shifa, dat VX gas voor de
Bin Laden groep zou produceren, heeft volgens bronnen duizenden
Sudanezen het leven gekost door een tekort aan medicijnen. Een
terroristische daad waar de VS patent op heeft.
Obama's standpunt is meer van hetzelfde, Clintonesque eigenlijk. En daar
huppel jij achteraan.