McCain op 1, Clinton op 2, en Obama op 3

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 11 15:47:47 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  Obama  heeft zich ontpopt als een volksmenner eerste klas (daar zit dus echt
>  niemand op te wachten)
Volksmenner? De man voert CAMPAGNE! En hij diet dat biljant. De man is
consequent tégen de oorlogszuchtige taal en acties van de Bush-bende.
De man geeft een nieuwe, jonge genartie Amerokanen hoop voor de
toekomst. Nee, Marc, je cynisme heeft hier een voor mij idiote piek
bereikt.  En dan gaan kiezen voor de "oorlogsheld"MacCain, die geen bal
verstand heeft van economie en over volksmenneij geproken, zijn
tegenstander Mitt Romney met valse citaten en beschuldigingen probeerde
zwart te maken.

>  Wel, dan ga je eens kijken naar nummer 3. McCain was fout in de Iraq-
>  oorlog (Clinton trouwens ook)
En is nog steeds  fout.
>  en daartegenover staat dat hij zo nu en
>  dan iets normaals zegt
Ooit een nromaal mens ontmoet? Wat is normaal? Je begint te praten als
een wasmachineverkoper uit Alkmaar, m'n jongen.
> (Obama zegt *nooit* iets normaals
Obama zegt "nooit" iets normaals, en toch wint hij in vele, vele staten.
Zijn de Amerikaanse democraten gek geworden en is Marc "normaal"?

>  Het is jammer dat er geen inhoudelijke debatten zijn.
Ik heb op CNN vele inhoudelijke debatten gezien. Heel wat inhoudelijker
dan de idiote belegen kibbelpartijen van onze  eigen Alex en zijn Lous.
Het gaat inhoudelijk over gezondheidszorg, bewapening,.
overheidsuitgaven/taxes, war on terror, Iraq, kredietcrisis,
internationale betrekkingen....Doe je research Marc voordat je iets roept.

Hein, die hoopt dat de hoop het wint van het cynisme.