McCain op 1, Clinton op 2, en Obama op 3 (was: Obama over Pakistan)

Sun Feb 10 22:47:25 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik uit Obama, Clinton en McCain zou moeten kiezen, gaat mijn voorkeur
tot nu toe uit naar McCain. McCain zegt zo nu en dan zowaar iets normaals.
Obama valt me vies tegen (heeft veel weg van Bush) en Clinton valt me reuze
mee. Jammer dat er zelden iets inhoudelijks wordt gezegd.

Normaliter ben ik voor de Democraten maar als ik het slagveld overzie, dan
hebben deze keer tot nu toe de Republikeinen mijn voorkeur.

Marc Fluks, Amsterdam