Obama over Pakistan

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Feb 10 14:45:08 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Obama is net zo'n fanaat in de war on terror als Bush. Hij wil de
aandacht verplaatsen van het foute front (Irak) naar het "echte" front
in Afghanistan en Pakistan. Obama zit op één lijn met de Hoop Scheffer.
Dat de meerderheid van de 9/11 hijackers Saudi's waren doet er blijkbaar
niet toe.

Hein van Meeteren wrote:
> Wat moet ik hiermee? Obama zegt dat hij vindt dat de VS moeten "act" als
> er intel is over Al Q'aida in de Pakistaanse bergen en vrind Musharaff
> niets doet (overigens, ik ben in die streek geweest, je kan eerder
> spreken over een niemandsland, Baluchistan etc, waarop Pakistan een
> claim heeft, maar waar Pakistan nauwelijks gezag heeft...).
> In Amerika is 9/11 een trauma, en geen presidenskandidaat kan het maken
> om 9/11 te relativeren. Dus als de verantwoordelijke voor de 9/11 attack
> kunnen worden uitgeschakeld, hoe bot dat ook s, dan zal geen president
> [...]

Kwatsch, praat geen onzin, ik heb nooit het Stalin- en de post-Stalin
regimes gesteund.