Altijd weer dat ”enkele feit”

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Feb 10 13:30:10 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:

> Hein is tegenwoordig Obamaist, goedgekeurd door de D66 keurmeester
> zelve. Dat Obama onder andere voorstander is van militaire operaties in
> Pakistan om die anti-westerlingen daar eens een lesje te leren deert van
>  Meeteren blijkbaar niet. Ieder zijn vrijheid niet waar?
Wat zijn de druifjes weer zuur op dees schone lentemorgen. Ik ben geen
Obama-ist, want ik háát -ismen. Zelfs liberal-isme. Ik ben een
*zelfstandig* denker en geen follower, get the picture? Ik heb en eigebn
oordeel, zelfs als dat oordeel tegen de mainstream ingaat (zoals in Irak
2004, in de tijd dat D66 nog heimelijk de oorlog steunde...., net als
Hillary trouwens...). Obama geeft Amerca nieuwe hoop en een nieuw elan,
en da's heel mooi, na de rampen die de Bush kliek heeft aangericht. Ik
vind die man wel OK. Dat Obama voorstander is van eventuele Amerkaanse
acties in Pakistan vind ik minder leuk. Maar daarom hoef ik de man nog
niet te in zijn geheel te verafschuwen. Nuances zijn misschien lastig
voor een Trotsky-isme aanhanger, maar wel nodig voor een afgewogen oordeel.