Onderwerp (Weigeren homo's) blijkt verzonnen

Tue Feb 5 15:35:04 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
>Eerder vandaag suggereerde je homo's nog eigen scholen te beginnen...

 Waaruit maar weer blijkt: ik ben zeer ruimdenkend. Als Moslims dat
 mogen, waarom homo's dan niet ? Blijft andere scholen veel opgedrongen
 onheil bespaard.

 Ik vind dat benepen gedoe, dat iedereen met homoproblematiek bezig zou
 moeten zijn en dat eindeloze gezeur van homo's getuigen van een ernstige
 vorm narcisme. Trekken homo's zich eigenlijk wel eens iets aan van men-
 sen die geen homo zijn ? Ik begin dat zo langzamerhand te betwijfelen.
 Het lijkt zo langzamerhand te gaan om een recalcitrante *minderheid* die
 louter aan *zichzelf* denkt.

 Marc Fluks, Amsterdam