Onderwerp (Weigeren homo's) blijkt verzonnen

Tue Feb 5 15:12:28 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bernard Aris <B.Aris at tweedekamer.nl>,
>Sinds wanneer behoort de Berlaymont-ambtenarij van de Europese
>Commissie, die iedereen in persberichten en met gerichte interviews
>op het verkeerde been zet, ineens tot de homo-wereld?

 Zeg 't maar want ik weet het niet... (de eerste 5-10 minuten van
 het Vragenuur heb ik trouwens gemist).

 Ik zag het bericht (toen ging dat over Sophie in 't Veld) gisteren
 al in m'n nieuwreader. Maar ja, om het zoveelste homobericht weer
 te gaan forwarden... volgens sommigen forward ik er hier al te veel
 homonieuws van D66 dus ik hield me maar in.

 Ergens is het wel leuk dat het niet waar blijkt. Dat sluit prima aan
 bij mijn eerdere opmerkingen over dat aandacht zoeken in de media
 met gefabriceerde onderwerpen. Ik schoot dus midden in de roos (maar,
 toegegeven, wist niet hoe raak het deze keer was).

 Volgens Verdonk is de brief van 31 januari, volgens Plasterk moet er
 voor 1 april geantwoord worden. Als ik het debat goed begrepen heb,
 is de bron van alle ellende een homodag van het parlement (dat heb ik
 inderdaad gezien om m'n nieuwsreadertje) die *niets* met deze brief
 uitstaande heeft...

 Ik vrees dat D66 (en GL) in de val van het eigen enthousiasme is gelo-
 pen. En waarom toch steeds al dat gedoe met homo's ? Waarom houdt dat
 niet eens eindelijk op ? Dit komt raar over...

>De Nederlandse regelgeving omtrent homobeleid druist in tegen de Europese
>richtlijn, stelde de Europese Commissie vorige week. (...) BvdH: (...)
>Dus als een leerling aan zijn leraar vraagt of hij homo is, wordt hij
>geprikkeld om er over te praten.

 Europa moet zich verre van dit soort onderwerpen houden. Daar hoort het
 niet thuis.

 Homo-gedoe hoort ook niet op school thuis. Leer de kindertjes liever
 goed lezen. Als iemand dan homo-sores krijgt, dan weet'ie waar men daar
 hoe wat over kan vinden... Nu worden mensen zonder homo-sores alleen
 maar met flauwekul lastig gevallen met als enige legitimatie dat er in
 dit land een leerplicht geldt. Buiten schooltijd, dus facultatief, zou
 natuurlijk weer wel kunnen...