Hamas hoopt op uitbreken Gazaoorlog

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Dec 27 22:20:59 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vlak voor de Kerst postte ik het onderstaande artikel in het ND waarin
Israel werd opgeroepen Hamas te verzwakken door eindelijk eens de
schrijnende situatie van de Palestijnen te verbeteren ipv te
verslechteren. Uiteraard heeft Israel gedurende de Kerstdagen precies
het tegenovergestelde gedaan. De teller staat op 220 doden. Dat lijkt
me wel genoeg voor Hamas om weer een paar jaartjes steun te krijgen
van de bevolking voor hun terreur en onderdrukking...

Groeten,
Mark Giebels