Onderzoek onvermijdelijk, zegt Schouw

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Dec 23 19:25:47 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/12/23 Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tjerk, het spijt me, maar iraq is nooit bevrijd. Het heeft het ene
> martelende regime zien vervangen worden door het andere.
> Je hebt groot gelijk, ik wind me op over nothing, niente, nada. Die Hein
> toch. Zat altijd al een schroefje los bij die man.

Hmm, en weet je al waar en welk schroefje (er) los zit? ;)

Overigens eens dat de Irakezen niet bevrijdt zijn, maar gevangen in de
illusie van het Westen hun vrijheid en blijdschap maar hebben te
beleven !!!

Tjerk maakt het niets uit. Volgens hem zijn er erger dingen in de
wereld, maar noemt ze niet !! ;)

Heb fijne dagen ...
Henk Elegeert