rechtsstaat

John Wijsmuller j.wijsmuller at PLANET.NL
Mon Dec 22 17:57:09 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

In Ede blijft alles monistisch.
Wethouder Dekker van het CDA, commissaris bij Rabo Lunteren, is koning
in Ede en bijna alle partijen knielen diep voor hem.
Nadat hij 200000 EU zonder toestemming van de gemeenteraad aan een
kunsthandel in Ede had geschonken opende Pechtold het nieuwe gebouw.
Van de 8 partijen in Ede zitten 4 in het college en 2 oppositiepartijen
hebben er alles voor over om mee te mogen doen, zoals vroeger ook D66.
Hoe noem je zoiets? Heb jij de problemen van een horecaondernemer in
Almelo gevolgd? Ken je het werk van prof. Twan Tak?

Dat in Den Haag rechtvaardigheid op een bijzondere manier gestalte wordt
gegeven, door Ad Bos te vervolgen, of de mogelijkheid om te procederen
tegen defensie met het opbergen van alle openbare gegevens die met de
AP-23 landmijn te maken hebben in het nationale archief onmogelijk te
maken, of dat een minister als een soor superheler een bank over neemt
zonder dat het bestuur van de onderneming het recht had om te verkopen
is iets heel anders.

Groeten John

PS: Ik had geen aandelen Fortis!