Obamanomics

Tue Aug 26 21:31:37 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Die gele koorts heeft je flink te pakken Marc.

 [Neen: Obama lijdt aan Gele koorts]

 Ik vond het wel aardig: ik definieer het begrip 'harmonie' en vlak
 daarna forward jij een stuk waarin de definitie fraai geillustreerd
 stond. Onmaskering van of Obama (of van de auteur van het stuk - dat
 kan natuurlijk ook nog - of van beiden). Maar niet van jou of mij,
 hoor.

>Wake up call: Jouw McCain heeft net als Bush, en in tegenstelling tot
>Obama, totaal geen verstand van de economie

 Wees maar gerust: het is 'mijn' McCain niet.

 Ik vind slechts dat als men tussen Obama en McCain moet kiezen, het
 voor de hand ligt om op McCain te stemmen. Nu mag ik niet kiezen en
 als ik dat wel mocht, dan zou ik een proteststem op Nader uitbrengen.

 Maar zoals de zaken nu liggen, lijkt McCain mij van de twee kanshebbers
 de minst slechte keuze. Het grote voordeel van McCain is dat hij gewoon
 praat en dat staat mij wel aan. Obama doet mij denken aan die vrselijke
 Fortuyn.