Tip: in Volkskrant oud-actievoerders over de 2 Wijnands Duyvendak

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Aug 22 10:08:25 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Meer narcisme bij GL" heb ik niet beweerd - goed lezen. Dat er bij D66-ers
veel narcisme heerst, weet ik ook wel. Bij Duivendak is het echter manifest
en storend op de beeldbuis.

Het zal je marxistische hart verwarmen: gister las in in The Guardian dat
de uit 1929 stammende, marxistisch geinspireerde roman "Kani cosen", "Carp
ship" over armoede in Japan weer een bestseller is (half miljoen ex) nadat
een right wing cult figuur de novelle en public had aangeprezen.
hv,u
-----