Aldous Huxley over Geel

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Aug 22 00:32:52 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aldous Huxley liet zich op zijn doodsbed LSD voeren door zijn 'vrouw'. Hij wilde beslist het leven uitgaan in een hogere staat van bewustzijn.
Was goede vrienden met Timothy Leary en de expirementele (sp) Harvard University acid 'onderzoeksgroep' waaronder Ram Dash.
Ook was hij welbekend met Carlos Casteneda's werk en peyote rites van de Amerikanse Indianen.

Wetenschappelijke Stoner avant.... Yowsa!
Brave new wereld indeed. Altijd nog veul beter dan mekaar met kannonetjes kapot schieten....

dirk