Gele D66-leus ging over Satan

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Aug 19 11:45:50 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 18 augustus 2008 17:59 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> De zin is betekenisloos.

Nee, dat is ie niet. D66 vraagt je; het onmogelijke te doen. D66
namelijk voorkomt dat je uberhaupt het verschil kunt maken. Bij Moa Z,
en Jozef S maakte ook dat geen verschil idd. Deed je dat, kon je erop
rekenen dat je dat met de dood,  of minstens uitstoten ging bekopen.
Echter, bij D66 is het niet anders.

Zovelen proberen het verschil te maken, en ook die worden aan de kant
geschoven.

> Zoals zovele slogans.

Velen hebben geen betekenis, deze juist wel !!! Zeker in de D66 context.

> Ja, waarom zou ik me er eigenlijk druk om maken.

Goede vraag, Antid !! Je hangt immers de (communistische) middelmaat aan. ;)

Henk Elegeert