Wanneer zal Duyvendak (GL) afstand nemen van zijn afstandnemen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Aug 15 13:45:45 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik heb geenm [probeelm met niemands integriteit,
>
> Wel met de onophoudelijke arrogantie van Duyvendak.
Come on Fritizie. Die man is het ministerie  van EZ ingeklommen en heeft
blootgelegd dat ze lekker kerncentraletjes onder mekaar zaten te
verdelen, de bestuurderen. Ik wou dat *ik* het Ministerie van BuZA kon
inklimmen en papieren kon jatten die aantonen dat die hele gore
Balkenende - bende die oorlog in Irak doelbewust heeft opgezet en
gesteund met kutsmoesjes, dat ze hebben zitten liegen en bedriegen, want
dat hebben ze, en we mogen het niet weten, het moet de doofpot in.
Wat nou "parlementaire democratie" waarin de bestuurders, inclusief D66
top, heult met oorlogsmisdadigers en liegt en bedriegt als het gaat om
oorlogsparticipatie. Ik vind dat Wijnand (ondanks die arrogante rotkop
van hem) groot gelijk heeft en had. En de verontwaardiging van Halsema
is hypocriet. Die berekenende juf is uit de PvdA komen wippen om lekker
snel carriere te maken bij Groenlinks. Geen enkele band met de
actievoerders van weleer, de basis van GL. Kakmadam zat toen al aan de
cappuccino in  haar luxe studentenkamertje. Het leuke is dat ze een
fundament van haar partij heeft geschoffeerd, Ze gaat het niet redden,
read my lips, ze heeft haar politieke doodvonnis getekend. Hooguit nog
een jaartje, en ze is gewipt. Ik wil wedden om een goed flesje suid
Afrika- wijn.