Europese Centrale Bank liegt over Eurobiljetten (addendum)

Thu Aug 14 23:58:32 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Leuk .... http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Esoterism ... vormt min
>of meer een samenvatting. Veel door jou genoemd komt er in terug / aan de
>orde ...

 Ja, dat ziet er goed uit. Fraaie samenvatting.

 Ik heb zelf dit soort teksten niet gebruikt omdat ik meer inhoudelijk bezig
 was met een link te leggen tussen dingen in de materiele wereld en de spi-
 rituele. Met name de alchimie heb ik vrijwel volledig uitgewerkt (zonder daar
 ooit iets over gelezen te hebben, ik ging af op de data - en ja, dan ziet men
 vanzelf de Dode Hond). Terugkijkende is het slimste wat ik gedaan heb te be-
 grijpen wat in Egypte correspondeert met de twee sterrenbeelden Hond. Dat
 blijkt niet alleen *hetzelfde* te zijn als de oostelijke en westelijke positie
 van Mercurius ten opzichte van de Zon maar Mercurius blijkt ook een sterren-
 beeld te zijn (kom daar maar eens op). Daar hebben niet alleen de Jonge Demo-
 craten het voortdurend over, het is ook de basis van de alchimie (maar dat
 wist ik op dat moment niet, ik werkte slechts de data uit). Dat ik doorkreeg
 dat er in deze wereld raadsels verborgen zijn (van de Schoen, de Vuurtoren,
 de Wezel, enzovoort, enzovoort), vond ik eerlijk gezegd ook wel slim van me-
 zelf. Dat staat namelijk nergens - dat moet je doorkrijgen door de data juist
 te verstaan.

 Ik ken het verhaal nu wel zo'n beetje - maar ik zie nog steeds nieuwe details
 - vandaag kwamen dus de kinderen van Herakles en Hebe langs, dat was nieuw
 voor me - aangezien het een tweeling is, schuilt daar mogelijk ook nog wat
 raars in, dat kan best. Herakles staat voor het labiele en Hebe voor het
 stabiele en daar komen rare kinderen van...
 Te zijner tijd moeten we alle programma's van D66 van de afgelopen Gele jaren
 nog maar eens tegen het 'licht' houden. Dan zal blijken dat er *absolute kol-
 der* is staat, waarbij de grens tussen wat normaal en wat geestesziek zij
 regelmatig wordt overschreden. Alle rampen die plaatsgevonden hebben, zullen
 begrepen worden.

 Zoiets is heel belangrijk. Op dit moment gaat het electoraal weliswaar een
 stuk beter met D66 maar de Gele verrotting is er nog steeds.

 De Jonge Democraten en de COC-extremisten dienen een schop onder hun hol te
 krijgen door hun verborgen wereld volkomen te ontmaskeren - die lui zijn in
 Satan en geestelijk onherstelbaar beschadigd. Dumpen die handel. Ze horen in
 een gesloten inrichting thuis, niet in een open politiek.

 Het materialisme (en daarmee het realisme) dient terug te keren in D66.
 'Verlichting is de vijand van de Mensheid' - dat is wat mij betreft de belang-
 rijkste les die het Gele drama ons leert.