Europese Centrale Bank liegt over Eurobiljetten (addendum)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Aug 14 22:38:08 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 14 augustus 2008 20:14 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> [...]
>
>  Ik begrijp hen wel (ik heb het zelf tot voor kort immers ook niet gezien),
>  maar zij mij niet omdat ze domweg niet zien op welk een vreselijke wijze ze
>  bedonderd worden. Ik zag eerst dat we bedonderd worden en ging vervolgens
>  kijken hoe de goocheltruc werkt... en dat is vrij aardig gelukt, al zeg ik
>  het zelf. Ik zou met het grootste gemak een Geel programma van D66 bij elkaar
>  kunnen yinyangen zonder dat ook maar iemand ziet dat ze tot op het bot worden
>  opgelicht en vernederd. Ik doe dit soort dingen uiteraard niet - maar anderen
>  hebben het de afgelopen jaren dus *wel* gedaan.

Eens ...

Echter, de rol van die Paternotte is zo bleek mij veel groter dan wij
durven vermoeden.
Van hem komt de huidige D66 en bekrompen opvatting vandaan dat

http://www.rug.nl/dnpp/politiekePartijen/d66/jaarOverzicht/d6605.pdf?as=pdf
(...voorzitter J. Paternotte van de Jonge Democraten.)

'Het nieuwe kiesstelsel is voor ons nooit echt van belang geweest. Het
gaat ons om onderwijs, milieu en natuur', zo meende hij (Trouw, 25
maart 2005).

... en dat aan de vooravond van het Paasakkoord,  aldus de D66 kleuter.

D66 wordt zelf slachtoffer van haar eigen (leeftijds)discriminatie beleid.
Bestuurlijke vernieuwing door (een) D66(-er) zelf onderuit gehaald.

We werden bedonderd !!! Door D66 !!
"Klaar voor de klim" is een voorzetting van de bedonder praktijken!

>  En ja, het verhaal is raar... maar er is toch echt geen woord van verzonnen.
>  Ik kan slechts aangeven hoe de trucjes werken... en ja, dan ziet men het of
>  men ziet het niet.

Leuk ....
http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Esoterism

... vormt min of meer een samenvatting.
Veel door jou genoemd komt er in terug / aan de orde ...

Henk Elegeert