Europese Centrale Bank liegt over Eurobiljetten (addendum)

Thu Aug 14 20:14:20 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Zo schurk je ongemerkt aan tegen wat men ook wel noemt: een helderziende.
>Let je wel op? ;)

 Toegegeven: ongelukkige woordkeus...

 Probleem is keer op keer dat sommige mensen schijnen te denken dat ik dingen
 zie die er niet zijn omdat ze zelf de dingen die er zijn, niet zien. En dit
 omdat de dingen in kwestie niet in de materiele wereld bestaan...

 Ik begrijp hen wel (ik heb het zelf tot voor kort immers ook niet gezien),
 maar zij mij niet omdat ze domweg niet zien op welk een vreselijke wijze ze
 bedonderd worden. Ik zag eerst dat we bedonderd worden en ging vervolgens
 kijken hoe de goocheltruc werkt... en dat is vrij aardig gelukt, al zeg ik
 het zelf. Ik zou met het grootste gemak een Geel programma van D66 bij elkaar
 kunnen yinyangen zonder dat ook maar iemand ziet dat ze tot op het bot worden
 opgelicht en vernederd. Ik doe dit soort dingen uiteraard niet - maar anderen
 hebben het de afgelopen jaren dus *wel* gedaan.

 En ja, het verhaal is raar... maar er is toch echt geen woord van verzonnen.
 Ik kan slechts aangeven hoe de trucjes werken... en ja, dan ziet men het of
 men ziet het niet.