Europese Centrale Bank liegt over Eurobiljetten

Wed Aug 13 19:19:55 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL> over 'Geel',
>Nee. Realisme is jou vreemd blijkbaar.

 Integendeel. Daarom ben ik er nu juist *tegen*.

 Probleem is dat *anderen* hiermee bezig zijn - en dus kijk ik waarmee dan
 wel. En daarvan doe ik verslag. Daartoe heb ik hun trucjes geleerd, hun
 idiote raadseltjes oplost, hun verlichting bekeken. Ik weet het nu zo'n
 beetje allemaal - en ik heb het tevens *afgewezen*. Dit gaat over Satan.
 Die meneer mag dan niet bestaan - het gedachtengoed bestaat wel degelijk,
 net als Satanisten. Hier loop ik beslist niet achteraan, dat vertik ik.

 Het verbaast me echt niets dat ik opnieuw rare beelden in Washington tegen
 kom. Het ondersteunt de idee dat zowat alles in de States om de Vrijmet-
 selarij draait en dat wij dit kennelijk maar hebben over te nemen op gezag
 van die vreselijke Europese Unie - die ook alweer met hetzelfde bezig is.

 Deze kant moeten we beslist niet op. En wie daarover twijfelt, moet '1984'
 maar eens lezen. De suggestie is keer-op-keer dat het *overal* zit, een
 een wereldwijd complot om de Mensheid te misleiden. Dat 'democratie' zo'n
 beetje de *meest verachtelijke* staatsvorm zij omdat 'oppositie' *onder-
 deel* zij van de macht (precies zoals dit wordt beschreven in '1984').

 Heel belangrijk derhalve om hier eens dieper in te duiken...
 In plaats van mij te bekritiseren, kan je er beter zelf eens induiken.
 ...jij zou kunnen kijken de rol van Geel in het communisme... (die Hamer
 en Sikkel slaan op een Zonsverduistering - dat belooft niet veel goeds).