Europese Centrale Bank liegt over Eurobiljetten

Wed Aug 13 16:51:14 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>- Hier staat dat de God Itzamna een kaaiman is (dat is in Egypte de Kleine
>  Hond Horus - oftewel: Apollo).

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>Nee, Apollo heeft niets te maken met de Aztec god Quetzalcoatl. onzin.

 Die Azteken wisten niets van Egypte. Maar het staat toch in Washington ?
 Daar is dan toch een *verklaring* voor ?

 Dit is de gedachtengang (die is idioot, maar het is niet de mijne - ik
 ben slechts degege die de gedachtengang van *anderen* gezien heeft),
    Itzamna -> Kaaiman -> Krokodil -> Sobek -> Horus -> Apollo.
 Jij hebt deze stap in de Kleine Hond niet gezien,
    http://en.wikipedia.org/wiki/Sobek
 Dit zijn de stappen voor de Grote Hond,
    Baviaan -> Ape -> Thoth -> Mercurius
 In Egypte zijn de Grote en Kleine Hond geen honden maar een baviaan en
 een krokodil. De baviaan in kwestie is de Cynocephalus (en daar zit de
 hond dus weer in),
    http://en.wikipedia.org/wiki/Papio_cynocephalus
 Naarmate de tijd vorderde, versmplten goden met elkaar op; Horus slokte
 Sobak op en Thoth deed hetzelfde met Ape. De Grieken meenden dat hun
 Apollo de Egyptische Horus was en hun Hermes de Egyptische Thoth.

 En dit verklaart weer de onzin in Washington.

 Het zijn gewoon rare puzzeltjes van idioten die met Satan zitten te
 yinyangen, meer niet. En dat gaat over deze sterrenbeelden.

 Antid Oto over de Orion-capsule van de NASA,
>Ze moeten het beestje toch een naam geven?

 Vind je dat niet een wat kinderlijke reactie ?

 Kijk op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#sterrenbeelden
 daar staan ze allemaal bij elkaar. Hier gaat steeds opnieuw *alles* over.
 Sterker nog: er is een sterrenbeeld *weggelaten* (Lepus, het Konijn)
 omdat het *niet* in het scenario voorkomt.

>Wie of wat is Satan?

 Satan is Orthos.
 Als de Dode Hond ontwaakt (daarom heeft BvdH iets met het Awakenings-
 festival), dus als de sterrenbeelden Grote en Kleine Hond versmelten,
 als de planeten Mercurius (oostelijk van de Zon) en Apollo (Mercurius
 westelijk van de Zon) elkaar ontmoeten (de Zon overnemen, daar komt de
 'Nieuwe Solidariteit' van Boris Dittrich vandaan), en in de hoofden van
 mensen zowel de materiele werkelijkheid als de spirituele werkelijkheid
 (daarom heet het Vlaamse D66 'Spirit') gezien worden (en ze 'verlicht'
 - gek dus - worden). Orwell heeft het hier dus ook over - daarom kwam
 ik met '1984' aanzetten. Orwell baseerde zich op het boek 'We' van
 Yevgeny Zamyatin en daarin is overduidelijk dat het over Satan gaat.
 Daarom waren de linkjes die ik gisteren gaf zo belangrijk.

 Voor jou is het probleem dat dikwijls wordt beweerd dat dit mede ge-
 inspireerd is op Leon Trotsky. Maar er zit heel wat meer in...

 Marc Fluks, Amsterdam