Europese Centrale Bank liegt over Eurobiljetten (addendum)

Wed Aug 13 14:52:25 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Eerder merkte ik op dat op de deuren van de Library of Congress in
 Washington DC zowel de Babylonische als de Griekse Mercurius staan.

 Antid Oto <aorta at HOME.NL> daarover,
>Nee, dat hebben gele d66ers opzettelijk gedaan. Wat zijn we erin geluisd!

 Waar het om gaat, is wat hier allemaal nog meer staat en vooral: waarom.

 De suggestie is immers dat deze ellende (dit gaat allemaal over Satan)
 *overal* zit - ook al valt het menigeen niet op. Alleen wie oplet en weet
 hoe men moet kijken/denken (daarom is die term 'doublethink' van Orwell
 uiterst fraai) ziet wat hier aan de hand zij.

 Een foto van alle beelden (zo te zien 18) staat op,
    http://en.wikipedia.org/wiki/John_Adams_Building
    http://en.wikipedia.org/wiki/Image%3AAdams-east-doors-Lawrie-Highsmith.jpeg
 Ik wil dan weten wie die andere 16 beelden zijn (al kan ik het wel zo'n
 beetje raden: het zijn de Goden waar Geel D66 mee dweept). Enkele daarvan
 staan op,
    http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Lawrie
  - Hier staat dat de God Itzamna een kaaiman is (dat is in Egypte de Kleine
    Hond Horus - oftewel: Apollo).
  - Hier staat Odin (dat is de Noorse Mercurius).
  - Hier staat Quetzalcoatl (da's Apollo).
  - Hier staat Ogma (da's Herakles).

 Jij wil hier kennelijk niet aan - maar ik diep de ene na de andere refe-
 rentie op omdat ik het allemaal wel ben gaan zien en begrijpen.

 Nog een voorbeeldje: gisteren in journaal: de nieuwe Amerikaanse ruimte-
 vaartcapsule heet 'Orion' - Orion (Osiris) grenst als sterrenbeeld aan
 Mercurius (Grote Hond), Gemini (Tweelingen) en Apollo (Kleine Hond) - en
 dat zijn de namen van de *vorige* NASA-capsules - en al die dingen zijn
 met elkaar verbonden via de Gele astrologie. Da's toch geen toeval, jongen ?

 In de NRC van Zaterdag (katern: Etcetera) staat er een stukje over. Daar-
 in maakt Vrijmetselaar-opperhoofd Diederik van Rossum met zijn volgelingen
 het *onthoofdings-gebaar*.
 Bijschrift foto: Grootmeester Diederik van Rossum voert een ritueel uit
 tijdens de viering van het 250-jarig jubileum van de Nederlandse vrijmet-
 selarij. Satan komt in dat stuk ook voorbij, hoor.