D66-Mokum: Amsterdam moet tweetalig worden

Sun Aug 10 16:02:10 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als oud-Enschedese Boys speler (vanaf mijn 10e)
moet ik wel vermelden dat de grens tussen Achterhoek en Twente
ofwel tussen Over-IJssel en Gelderland
zowel wat betreft volksaard, accent en regio-functies
volstrekt arbitrair is...
Tukkers en formeel Achterhoekers lopen door elkaar
qua woon-werkverkeer, uitgaan, woonplaats, familie, e.d.

Fritz van Rikxoort