Vrouwen liever met Obama, ze willen dus gewoon eens wat anders, ´for a change´!!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Aug 9 13:36:14 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:
> Obama links?
In de States ja. Niet hier.
> Laat me niet lachen,
Lachen is gezond. Volg Osho's lachtherapie. Hihi, haha,hoho en je bent
genezen van al je geestelijke kwalen.
> een rechtse rakker is het als je zijn standpunten bekijkt. Natuurlijk
> kun je vergelijken met hier in Nederland. Het gaat om dezelfde issues.
Ammehoela. Het gaat heel andere issues. Maar boren in de zee daar, wat
hij wil, nee, daar ben ik tegen. Maar is dat rechts? vd Ham wil ook
boren in de zee. Is vd Ham rechts?

> Hans van Baalen in de states een Duyvendak? Waar slaat dat nu weer op.
Om de jongeheer Hans van Baalen.
> Hadden we maar meer van die burgelijke ongehoorzame typjes als
> Duyvendak. Ik vind de kritiek van Halsema dan ook niet terecht.
Halsema, DIE is pas rechts!